ERV

Storitev > Kaj storiti v škodnem primeru?

Kaj storiti v škodnem primeru?

 
print page send page add page to favorites

Kaj storiti v škodnem primeru?


Čim prej obvestite asistenčni center GENERALI Zavarovalnica d.d. o zavarovalnem primeru, pri čemer upoštevajte spodnje določbe.

24-urna pomoč v tujini: Tel. +386 47 57 117

  • Če ne morete nastopiti potovanja, nemudoma stornirajte potovanje na mestu, kjer ste ga rezervirali (npr. turistična agencija) in istočasno o tem obvestite GENERALI Zavarovalnico d.d. (po faksu, pošti, e-pošti ali preko interneta). Pri nezmožnosti potovanja iz medicinskih razlogov pridobite zdravniško spričevalo in poročilo o nesreči.

    Obrazce za prijavo škodnego primera lahko yahtevate po telefonu, faksu, pošti ali e-pošti. Škodni obrazec/obrazec za prijavo škodnega primera (pdf).

    Prijava skode storno

  • Nemudoma pokličite asistenčni center Generali Zavarovalnica d.d., kjer bodo poskrbeli za ustrezno organizacijo potovanja domov. Pri prekinitvi potovanja zaradi bolezni/nezgode zavarovane osebe v letovišču prosite za natančno zdravniško potrdilo, spričevalo  in poročilo o nezgodi.

    24-urna pomoč v tujini: Tel. +386 47 57 117

     Obrazce za prijavo škodnega primera lahko zahtevate po telefonu, faksu, pošti ali e-pošti:
    Prijava skode storno

  • Škodni primer nemudoma pisno prijavite na  kraju samem in zahtevajte potrdilo oz. zapisnik o prijavi – npr. pri ropu/tatvini policijski zapisnik; pri poškodbi med prevozom zapisnik prevoznega podjetja (npr. letalska družba).

    Obrazce za prijavo škodnega primera lahko zahtevate po telefonu, faksu, pošti ali e-pošti:

    Prijava skode prtljaga

  • Nemudoma pokličite asistenčni center Generali Zavarovalnica d.d. kjer vam bodo svetovali.

    24-urna pomoč v tujini: Tel. +386 47 57 117

  • Nemudoma pokličite asistenčni center Generali Zavarovalnica d.d., kjer bodo poskrbeli za organizacijo vsega potrebnega

    24-urna pomoč v tujini: Tel. +386 47 57 117

  • Po vrnitvi domov pri Zavarovalnici Generali d.d. vložite zahtevek za povračilo stroškov ambulantnega zdravljenja. Nujno pridobite vso potrebno zdravstveno dokumentacijo in original račune.

    Obrazce za prijavo škodnega primera lahko zahtevate po telefonu, faksu, pošti ali e-pošti:
    Prijava skode medicinski stroski

  • Priznanje krivde oškodovancu, v pisni oz. ustni obliki ali v obliki plačila ni dopustno. O škodnem primeri nemudoma obvestite asistenčni center zavarovalnice GENERALI d.d.

    24-urna pomoč v tujini: Tel. +386 47 57 117



 

STORITEV


24-urna-pomoč v tujini

+386 1 47 57 117
Schaden melden


Imate kakšna vprašanja glede naših produktov? Na voljo smo vam po telefonu ali elektronski pošti.

Telefon     E-Mail





 

Splošni pogoji • Izjava o varstvu podatkov • Kolofon

Europäische Reiseversicherung AG • Kratochwjlestr. 4 • A-1220 Dunaj, Avstrija • Tel.: +43 1 317 25 00 • Faks: +43 1 319 93 67 • E-Pošta: info@europaeische.si