Kaj storiti v škodnem primeru?

Odpoved potovanja

Če ne morete nastopiti potovanja, nemudoma stornirajte potovanje na mestu, kjer ste ga rezervirali (npr. turistična agencija) in istočasno o tem obvestite GENERALI Zavarovalnice d.d. Ljubljana (po pošti, e-pošti ali preko interneta). Pri nezmožnosti potovanja iz medicinskih razlogov pridobite zdravniško spričevalo in poročilo o nesreči.

V primeru bolezni/nesreče pridobite podroben zdravniški izvid/potrdilo o nesreči – za to uporabite škodni obrazec. Priložite potrdilo o predpisanih zdravilih.Dokumentacija, ki je potrebna za reševanje škodnega primera:

  • zavarovalna polica,
  • v celoti izpolnjen škodni obrazec ali spletna prijava škode,
  • potrdilo o rezervaciji,
  • račun stroškov odpovedi,
  • originalne neuporabljene vstopnice, vozovnice itd.,
  • v primeru bolezni/nesreče
  • podroben zdravniški izvid/poročilo o nesreči (del C v škodnem obrazcu)
  • v primeru bolezni/nesreče družinskega člana, ki ne potuje z vami: dokazilo o sorodstvu,
  • pri drugih vzrokih odpovedi: ustrezno dokazilo (npr. ločitvena tožba, mrliški list).

Škodni obrazec/obrazec za prijavo škodnega primera (pdf). 

Prekinitev potovanja

Pri prekinitvi potovanja zaradi bolezni/nezgode zavarovane osebe v letovišču prosite za natančno zdravniško potrdilo, spričevalo in poročilo o nezgodi. Če potrebujete pomoč pri organiziranju vrnitve, čim prej pokličite telefonsko številko za pomoč v sili. Dokumentacija, ki je potrebna za reševanje škodnega primera:

  • zavarovalna polica,
  • v celoti izpolnjen škodni obrazec ali spletna prijava škode,
  • potrdilo o rezervaciji,
  • potrdila o dodatnih stroških potovanja (npr. sprememba rezervacije leta)
  • oz. potrdilo o odhodu (npr. ki ga izda hotel),
  • potrdila o zavarovalnem primeru (npr. podrobno zdravniško potrdilo/
  • poročilo o nezgodi z zdravniško diagnozo na kraju samem, mrliški list.

24-urna pomoč v tujini: Tel. +386 47 57 117

Prtljaga - poškodba, tatvina ali uničenje

Poškodba ali izguba

Škodni primer nemudoma pisno prijavite na kraju samem in zahtevajte potrdilo oz. zapisnik o prijavi – npr. pri kraji policijski zapisnik; pri poškodbi med prevozom zapisnik prevoznega podjetja (npr. letalske družbe). V primeru škode med poletom shranite letalske karte vključno z nalepko za prtljago (Bag Tag). Dokumentacija, ki je potrebna za reševanje škodnega primera:

  • zavarovalna polica,
  • v celoti izpolnjen škodni obrazec,
  • dokumentacija o potovanju (npr. potrdilo rezervacije),
  • originalni računi o nakupu predmetov,
  • v primeru kraje: originalni policijski zapisnik
  • v primeru poškodbe: fotografija poškodbe ali predračun stroškov za popravilo oz. potrdilo o neizvedljivem ali neekonomičnem popravilu,
  • v primeru poškodbe/izgube med potovanjem z letalom*:
    – originalna letalska vozovnica (Boarding Pass), vključno z nalepko za prtljago (Bag Tag),
    – originalno potrdilo letalske družbe o prijavi škode – v primeru izgube
    – dodatno še originalno potrdilo letalske družbe o brezuspešnem iskanju (to potrdilo prejmete od letalske družbe približno štiri tedne po prijavi izgube).

* Podatki o potovanjih z letalom veljajo enako tudi za potovanja z ladjo, avtobusom in vlakom.

Top

Potrebni nadomestni nakupi pri prtljagi, ki je prispela z zamudo

Zamudo vam naj nemudoma pisno potrdi prevozno podjetje (npr. letalska družba). Shranite račune za nadomestne nakupe. Dokumentacija, ki je potrebna za reševanje škodnega primera:

  • zavarovalna polica,
  • v celoti izpolnjen škodni obrazec ali spletna prijava škode,
  • dokumentacija o potovanju (npr. potrdilo rezervacije, letalske karte itd.), ki potrjuje trajanje potovanja (odhod in vrnitev),
  • originalni račun za stroške reševanja,
  • operativni zapisnik reševalnega podjetja.

Izguba dokumentov

V primeru kraje na kraju samem nemudoma pridobite policijsko potrdilo. Če potrebujete pomoč pri organiziranju nadomestnih dokumentov, čim prej pokličite telefonsko številko za pomoč v sili.

24-urna pomoč v tujini: Tel. +386 47 57 117

Iskanje in reševanje

Nemudoma pokličite asistenčni center GENERALI Zavarovalnica d.d. Ljubljana, kjer bodo poskrbeli za organizacijo vsega potrebnega. Dokumentacija, ki je potrebna za reševanje škodnega primera:

  • zavarovalna polica,
  • v celoti izpolnjen škodni obrazec ali spletna prijava škode,
  • dokumentacija o potovanju (npr. potrdilo rezervacije, letalske karte itd.), ki potrjuje trajanje potovanja (odhod in vrnitev),
  • originalni račun za stroške reševanja,
  • operativni zapisnik reševalnega podjetja.

24-urna pomoč v tujini: Tel. +386 47 57 117

Top

Ambulantna oskrba

Primer nam javite ob vrnitvi. Dokumentacija, ki je potrebna za reševanje škodnega primera:

  • zavarovalna polica,
  • v celoti izpolnjen škodni obrazec ali spletna prijava škode,
  • dokumentacija o potovanju (npr. potrdilo rezervacije, letalske karte itd.), ki potrjuje trajanje potovanja (odhod in vrnitev),
  • kopija/original računa za stroške zdravljenja/zdravila.

Medicinsko nujini primeri oz. bolnišnično zdravljenje

Nemudoma pokličite telefonsko številko za pomoč v sili. Z veseljem vam bomo svetovali in v nujnem primeru organizirali prevoz domov.

24-urna pomoč v tujini: Tel. +386 47 57 117

Odgovornost zasebnika na potovanju

Oškodovancu ne podajajte nikakršnega priznanja krivde v obliki pisnih ali ustnih obljub oz. plačil, temveč o tem čimprej obvestite center za pomoč strankam zavarovalnice Generali. Dokumentacija, ki je potrebna za reševanje škodnega primera:

  • zavarovalna polica,
  • dokumentacija o potovanju (npr. potrdilo rezervacije, letalske karte itd.), ki potrjuje trajanje potovanja (odhod in vrnitev),
  • podroben prikaz dejanskega stanja,
  • pisni zahtevek oškodovanca,
  • računi, predračuni itd.

24-urna pomoč v tujini: Tel. +386 47 57 117

Top