Storitev
Če ne morete nastopiti potovanja, nemudoma stornirajte potovanje na mestu, kjer ste ga rezervirali (npr. turistična agencija) in istočasno o tem obvestite GENERALI Zavarovalnice d.d. Ljubljana (po pošti, e-pošti ali preko interneta). Pri nezmožnosti potovanja iz medicinskih razlogov pridobite zdravniško spričevalo in poročilo o nesreči.
V primeru bolezni/nesreče pridobite podroben zdravniški izvid/potrdilo o nesreči – za to uporabite škodni obrazec. Priložite potrdilo o predpisanih zdravilih.Dokumentacija, ki je potrebna za reševanje škodnega primera:
Škodni obrazec/obrazec za prijavo škodnega primera (pdf).
Pri prekinitvi potovanja zaradi bolezni/nezgode zavarovane osebe v letovišču prosite za natančno zdravniško potrdilo, spričevalo in poročilo o nezgodi. Če potrebujete pomoč pri organiziranju vrnitve, čim prej pokličite telefonsko številko za pomoč v sili. Dokumentacija, ki je potrebna za reševanje škodnega primera:
24-urna pomoč v tujini: Tel. +386 47 57 117
Poškodba ali izguba
Škodni primer nemudoma pisno prijavite na kraju samem in zahtevajte potrdilo oz. zapisnik o prijavi – npr. pri kraji policijski zapisnik; pri poškodbi med prevozom zapisnik prevoznega podjetja (npr. letalske družbe). V primeru škode med poletom shranite letalske karte vključno z nalepko za prtljago (Bag Tag). Dokumentacija, ki je potrebna za reševanje škodnega primera:
* Podatki o potovanjih z letalom veljajo enako tudi za potovanja z ladjo, avtobusom in vlakom.
Zamudo vam naj nemudoma pisno potrdi prevozno podjetje (npr. letalska družba). Shranite račune za nadomestne nakupe. Dokumentacija, ki je potrebna za reševanje škodnega primera:
Nemudoma pokličite asistenčni center GENERALI Zavarovalnica d.d. Ljubljana, kjer bodo poskrbeli za organizacijo vsega potrebnega. Dokumentacija, ki je potrebna za reševanje škodnega primera:
24-urna pomoč v tujini: Tel. +386 47 57 117
Primer nam javite ob vrnitvi. Dokumentacija, ki je potrebna za reševanje škodnega primera:
Oškodovancu ne podajajte nikakršnega priznanja krivde v obliki pisnih ali ustnih obljub oz. plačil, temveč o tem čimprej obvestite center za pomoč strankam zavarovalnice Generali. Dokumentacija, ki je potrebna za reševanje škodnega primera:
24-urna pomoč v tujini: Tel. +386 47 57 117